Bir ay sonra regl oldum 1 yıl sonra da hamile kaldım kötü etkilendigim için sonra tekrar kürtaj oldum ondan da 15 gün sonra hamile kalmışım şuan çok iyi ilerliyor siz kendinizi ne zaman hissediyorsanız ozaman olur bebekler de zaten geleceği zamanı kendisi seçiyor