Kızlar kafamı çok kurcalıyor bazı postları okudum iyice korktum ben temmuz ayında klomen çatlatma iğnesi yapmiştım ve 3 yumurta gelişmiştı çatlama iğnesine rağmen kist olmuş nasıl olmuş onu hiç anlamiş degılım zaten neyse benim kist biraz büyük bana göre öyle düşünüyorum 14 mm böyle hamile kalanlar riskli oluyormuş bazılarıda bu büyüklük te olunca atılmıyomuş ve amelıyatla alınıyormuş bazıların yumurtalığı bile Alınıyormuş bu kadar büyük kistı olup kendi kendinize düşürdünüz mü 🥺kızlar bide kiste rağmen hamile kalmak zorlaşiyor mu