Kızlar 6 ay olucak doğum yapalı genellikle 10,15i gibi adet olurum ve bu hiç gecikmedi stabildi kısacası adet olmam gerekirdi olmadım test yaptım bir kaç gün önce negatifti birde 15 inde regl olurum diye korunmasız ilişki yaşadık ve hala tık yok kızımda gec döllenme yaşadım birde kürtaj oldum kızıma gebe kalmadan önce oda adete 6 gün kala ki gebeligimdi 1.5 ay sornada kızıma gebe kaldım