Leylaaa_46 Ayaklarım şiş olduğu için terlik zor oluyor . Doğumdan sonrada şişiyor 40 numara bile zor olmuştu . Nasıl bi şey alacağımı bilmiyorum. Siz nasıl ve nerden aldınız rahat geniş ?
Gg5348 Leylaaa_46 ben yanıma hem crocs aldım hem de bu lohusa terlikleri varya havlu kumaş gibi çekim için almıştım ama çok yumuşaktı ben rahat ettim onunla da yürüdüm
bahocum Leylaaa_46 crocs aldım. Doğumdan sonra o kadar ödem topladı ki ayaklarım onlara bile zor girdim başka terlikte ne olurdu bilemiyorum
aslhnkrts9 Leylaaa_46 eşimin croslarını gitmiştim mart ayıydı ayaklarıma çorap bile olmuyordu şişten 😂 varsa eş terliği rahat iş görür 😂
gktgmom Leylaaa_46 benimde ayaklarım çok şişmişti iki farklı terlik götürmeme rağmen hastane terliği giydim sadece 😅
Leylaaa_46 aslhnkrts9 sanırım öyle yapacağım ya . Hastane çıkışı ayakkabıda olmaz ona uygun olması lazım 😂
gktgmom Leylaaa_46 valla öyle canım ayaklarımın şişliğide hemen inmemişti bir tek o terliklerle rahat etmiştim 😅
ssevilmommy Leylaaa_46 benimde dogumum kasımda sezaryan olacak, ilk doğumumda giyecek birşey bulamamıştm 40 no bilr olmuyordu😀 şimdi eşimin terligini götürmeyi düşünüyorum kdjdpdjdofpfk