Mervealya1992 -iremkndkc67 bu saatten snea bısey olcagmı sanmam beynı gelısmıs organları gelişmiş nolcakkı
Gg5348 -iremkndkc67 ben boyattım artık sonu olduğu için doktorum izin vermişti havadar yerde amonyaksız boyayla boyadık
-iremkndkc67 Larraa bende öyle istiyorumda bebeği bırakıp kuaföre gitmek hiç istemiyorum oraya girince saatlerde çıkılmıyo bilirsiniz oyüzden çok kararsızım