Zynparasalmira Kızlar etlık zubeyde hanıma gıdıorum bashekım dr m saolsun cok ılgılı dogumuma ıkı gun var sorum su ozel oda tutabılırmıyım ve sezeryande refaketcı kalmıyo dedıler orda sezeryan olan ark yardımcı olurmusunuz bole bıse numkunmu bebısın aglaıdgında nası kalkıp alıcaksın yardımcı olmadan kafam karıstı