Merhaba 7 haftalık hamileyim, bugün doktora gittim ve düşük tehlikem varmış. Bende de önce kahverengi lekelenme olmuştu sonra hafif kanamam oldu. Progesteron iğnesi yapıldı, 10 gün boyunca da yine aynı ilacın hapını kullanacağım. Doktor 10 gün boyunca kanaman devam eder dedi, 10 gün sonra da kontrole gideceğim. Bu süre boyunca hep yatmamı, tuvalet dışında kesinlikle kalkmamam gerektiğini söyledi. İnşallah sağlıklı bir şekilde bu süreçleri anlatıp çocuklarımızı kucağımıza alırız 🙏🏻😔🌸