Merhaba hamisler. Güzel anneler ve adayları bir sorum olacaktı. 2 li ve 3 lü tarama testi riskli çıkıp amniyo sıvısı aldırıp olumlu sonuç alanlariniz oldumu. Böyle birsey yaşayan bekleyen aşamada olan herkesten Yorum bekliyorum. Cok üzgünüm biraz morale ihtiyacım var 😔