Çok arada kaldım 36+5 im bebek 3 kg
Devlet kesinlikle karşı ssvdye
Destekleyen bi doktora da gidiyorum o da çok rahat tüm kadınlar doğurur diyor çatı muayenesini bile gereksiz görüyor o kadar rahatlatıcı gel gelelim ki bugün sezerysn günü de aldım şehir hast. Çünkü kararsız olduğum için risk almayın bu kenarda dursun dedim 38+6 da günüm verildi
Beni rahatlatacak tecrübeliler yazabilir mi
Arası 3 yıl tam