Mia94 7+4 teyim💕 yaklaşık 2hafta önce bebişi ve kalp atışlarını gördük cuma günüde kalp atışlarını dinliycez ve tam 8 haftalık olcaz inşallah 🌸🙏
Saturn35 sevvalnur12 kasık ağrım oluyor mide bulantısı yoğundu prilam verdi doktorum. Uyku hali çok fazla bir de ☺️ Sizde neler var
sevvalnur12 obli bende de şuan aynısı var mide bulantım çok yok mide yanmam oluyor bazen fazlasıyla o kadar
Nazli1334 sevvalnur12 7+3 günlük oldum bugün yarın kalp atisi için gidicem umarım ki duyarız bir aksilik olmaz belirtim arada sırt ağrısı ve halsizlik oluyor tek Cnm
Smbemdy 7+2 olduk gecen carsamba bebegi ve kalp atislarini gorduk dinledik cok sukur. Bu cumartesi randevum var bakalim ne durumdayiz…
BabyPelargos sevvalnur12 ben de 7+1 im çok fena mide bulantım var yemek zor yiyorum. Gazım var ve kabızım. Misyonlarım var ve arada adet olucakmışım gibi kaşık ağrım var. :(
Hamis354225 sevvalnur12 bende 8+5 deyim 🥲 çok heyecanlı bir süreççç mide bulantım çok oluyor iştahsızlık var ve uyku hali sürekli sizin nasıl gidiyorrr