Kalbimde bence bir doktora gidip muayene olun ne olur ne olmaz herkeste farklı olabilir normalde olmayan sonradan olan bir şeyse gidin benim arkadaşımda da aynısı oldu normalde öyle olmuyordu diye gitti polikistik over demiş doktor sizde de olacak diye bir şey yok ama aklınızda soru işareti olmaz en azından genelde olabilen bir durum benim de hep öyle olur