GirlOnline sezeryan oldum herkes elbise tarzı gecelik tavsiye etmiştı fakat ben pijamalı gecelik takımında rahat ettım yatağa inip binerken vs rahat oldu oram buram açıldı derdı yok benım kanamam az oldu o yüzden beyaz takımlar giyebıldım çok şık durdu