Hanımlar merhaba.. adetim 4 gün gecikti ve 2 gün önce yani 32. Günde 2 damla kan geldi o da peçeteye bulaştı adet sandm sökülür sandım ama tık yok bu gün erken gebelik testi aldım malesef silik çizgi bile yok :( arkadaşlarım yerleşme kanamasıdır dedi ama öyle olsa testte görünmez mi ki dediğim gibi normal de değil erken olanından.. menepoza girmiyorsam neden böyle oldu dersiniz? İlk kez yaşıyorum bunu geç gelmişti ama 2 damla gelip bitmemişti hiç