cansinezgi canım inceledim benimki down sendromu riskiydi 1/88 ne kadar riskli sen düşün . Seninki edward sendromu 1/280 küsürlerde çıkmış bu sendromun zaten bir çözümü yok doğan bebekler 1 hafta içinde ölüyor yani eğer aldırmayı düşünmüyorsanız boşu boşuna yaptırmayın yani sizin yaşınızda sizin çocuğun ölçülerinde bebeğin ölçülerinde 280 bebekte 1inde çıkmış ne kadar düşük risk sen düşün . Tekrar söylüyorum bu testler tanı testi değil tarama testi doğruluk payı yok kafana takma hamileliğin geri kalan aylarını kendine zehir etme çocuğun gayet sağlıklı ben inanıyorum bol bol dua et hem sıvı alma işlemi basit bir işlem değil bu strese riske gerek yok ben Allahın izniyle bir şey çıkacağını sanmıyorum elini karnına koy dua et Allah ona açılan eli geri çevirmez bende sizin için dua edicem