İlk oğlumda sabaha karşı 6 da birden 10 dakikada bir düzenli şekilde başlayan sancılarla gece 3:45 de oğluşum kucağımdaydı. Şimdi kızımda sıra 39+4 olduk gelen giden yok bunaldım. Bugün nst de düzensiz sancılar göründü fakat hiç açılmam yokmuş. burda 37-38. Haftalarda olan doğumları görünce imreniyorum