Suvinella Arkadaşlar benim doktorum bacaklarımda ve kalçada çıkan kabartıları önemsemedi bunları kaşımaktan iz yapıcam sonunda bu durumu yaşayıp doktorunun tavsiyesini alan ilaç kullanan var mı?
MehmetAkifZeli Ben yaşamadım ama yakın zamanda bir ablam Yaşadı dr u bu durumu çok önemsedi erken Doğuma bile sebep olabilir dedi ama karnında vücudunun her yerinde minicik minicik kırmızı birşeyler oluşmuştu inşallah ciddi birşey değildir
Mmmx-ray Karaciğer enzimleri safra enzimleri önemli kolestaz erken Doğum sebebi ama onun dışında çatlamaya genişlemeye bağlı kaşıntı yapacak bişey Yok kaşıntı kremleri iyi gelir bol nemlendirici
sumeyyezumra safra asidi ve karaciger testleri yaptirman lazim. bende de kasinti var ama bnm tahlillerim normal cikti. 30. haftada basladi 35 teyim hala devam ediyo. bacaklarim ve kollarimda yaralar olmaya basladi iz kalacak diye korkuyorum ama feci kaşınıyo geceleri ozellikle. cildiyeci bikac farkli krem verdi ama fayda etmedi. dogumdan bir iki hafta sonra gecer dedi.
Suvinella sumeyyezumra ya işte sıkıntım şu benim kaşıntım 15, haftada başladı şuan 19 haftalık doğum sonrasını beklersem yandım:(
2019z2021y Ben varım 👍🏻 Karacigere bakıldı temiz cıktı. 29 haftamda yakalandım ürtiker dediler 2 doz prednol iğne yapıldı bi sefer avil yapıldı 1 tane allerset allerji hapı kullandım ki o hapı kullanmayın cok kötü etkisi var. Hiç biriyle gecmedi koca karıya okuttum doktorum tuzlu su iyi gelir dedi tuZlu suyla banyo ettim gecmedi. Okuyan kadın 7. Gün gecer demisti 7. Gün karbonatlı suyla banyo yaptım gecti artık sudan mı okuyandan mı iğnenin etkisimi bilmem ama 29 dan 31 e kadar cektim. Simdi 36 yım kuru kasıntı oluyo arada cilt kurulugu gibi. Ürtiker kasıntısı farklıydı yara oluyodu kabarıyodu sinek ısırmıs gibi ve gecmiyodu tek iyi gelen sey buzdu