Rumeysa25_ Kızlar, ilk gebeliğim Allah nasip ederse normal doğum istiyorum. Meryem ana otu hakkında ne düşünüyorsunuz tam bilgim yok yardımcı olur musunuz almalı mıyım
chrysanthemum Merhaba ben aldım kullandım ilk doğumumdu ve açılma cok hızlı ılerledı , allaha inanarak dua ederek koyduk suya insallah batıl bır sey yapmamısızdır. Kabı cok dar olmasın duzgun acılamıyor oyle olunca dıkkat edin
Nezahatozen chrysanthemum aynı bende öyle yaptığımda cok hızlı açılmam olmuştu 2. Dogumumda da nasipse kullanıcam
chrysanthemum Nakskdkdkd ben okuyamadım yatışım hızlı olmustu acılma 5 cm oldugu ıcın esim musaıttı ona okuttum meryem suresini ve kısa sureleri sonra suya koyduk dogumdan sonra da cıkardık eskı halını aldı
Rumeysa25_ hasib hastaneye yatış olunca mı suya koyuluyor, bir de sadece Meryem süresini mı okudunuz? Suya koymadan önce mı okunuyor yoksa koyduktan sonra mı