Kızlar selam 29 yaşındayım 2.gebeligim. Sezaryen olacağım ve tüplerimi bağlatmak istiyorum. 35 yaşından önce yapmıyorlar diye duydum sağdan soldan. Doğru mudur? Bilgisi olan var mı? Özel hastanede doğum yapacağım yani isteğim doğrultusunda yapmazlar mi acaba?