Adet olmadan önce bütün belirtileri yaşadım acaba hamilelik mi adet mi diye de çok düşündüm ama şimdi adet olmam lazımken olmadım aradan iki gün geçti hem adet olmadım hem de adet belirtilerim gitti hamileyim desem onunda belirtisi yok acaba ben neyim nedir bu
-