Ya benim bebeğim de hipoplastik sol kalp sendromu da var o yüzden gelisimi de biraz geri Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah Rabbimden hiç umudumu kesmedim ama ger hafta gittiğim de yeni biseyle karşılaşıyorum yeni şeyler duyuyorum ne olacağını bilmeden ilerlemek de zor oluyor zaman hemen geçsin istiyorum