Limoncicegi- Kurtaj da çok kanamam mus hastanede kaldım igne lerle falan kesildi 2 3 gün leke şeklinde geliyordu bugün arttı biraz bu normal mi arkadaşlar kurtajdan sonra kanamanın nasıl olması gerekiyor