xazall Şeker çıktı bende hep yüksek, o yüzden 10 gündür insüline geçtim malesef, her gün şekeri ölçüp tek sefer insülin kullanıyorum. Kullanan varmı aramızda?
Yumicupi xazall merhabalar kaç çıkıyor acaba ölçümleriniz, ben daha başlamadım ama başlama ihtimalim var da
Pembesarelle2 xazall Haftamdan itibaren günde 4 defa insülin kullanıyorum 3 defa yemek öncesi 8 doz Gece 10′da 10 doz olarak Gebelik öncesi insülin direncim olduğundan dolayı erken haftada ölçmeye başladım 16. Haftadan itibaren şekerim yüksek gelmeye başladı tokluk 160-170-180 arası açlık 105-107 arası 24. Haftaya kadar diyetle düzenledik ama ondan sonrası asla düzelmedi açlık şekerim düzene girmesi insülin başladık Şeker yüklemesi olmadım ben şekerim yüksek çıkıyordu zaten doktorum gerek görmedi
Glnrskr xazall Ben de şeker kontrol sonrası doktorum şeker yüklemesi yapalım dedi aşırı ödem oluyordu. Sonuç gebelik şekeri. İlk hafta diyetle düşürmeye çalıştık olmadı şimdi iki haftadır insülin kullanıyorum. Açlık normal çıkıyor ama tokluk 160 larda çıkıyordu. Şu an insülin ve diyet ile düşürmeye çalışıyoruz. Yemek yedikten hemen sonra 15 dakika yürüyüş yapıyorum üç öğün. Sofrayı toplamadan doktorum öyle söyledi. Düşüyor gibi şu an. İnşallah düşürürüz hepimiz
xazall Rabiii Şeker testim yüksek cıktı, sonra 5 gün ölçmeye başladım, yeme içmeye dikkat etim ama halen yüksek çıktı sonra doktor insülin geçelim dedi,