nisoom01 bnde üç gebelik cok gec öğrendim gec döllenme buyuk ihtimalle biraz iki gun filan bekleyin kan verin derim ben cnku baya bekledm haziran 2snde leknmem olmuştu onsan şüphelendim ama me teste ne kanda göremedim en son bekledm baya zaman gecti aksam uzeri çok silk teste gordm iki gun snea da kan vermstm 23du degerim inşallah sizinde öyledir