kardelengurler7 Kızlar ölüyorum resmen aşırı baş ve boğaz ağrısı ilaçta içemiyorum çok kötüyüm kullanabileceğim ne var sabah uyandığımdan beri böyle resmen nefes alamıyorum
Ruyagibi1 kardelengurler7 vicks kaynar suya karıştır onu bir süre solu hem boğazına hem buruna iyi gelir
Bella332 kardelengurler7 ay bende 36+3,um bende ayniyim🥺 çok kötüyüm. Öksürmekten mi bebekten mi bilmiyorum birde kaburga agrisi başladı çok bunaldım
PinkBerryy Ben de öyleydim sonradan ateş de başladı bende acile gittim influenza çıktı maalesef test verin bence parol alıyorum şu an
Nes7616 Ben doktora gitmedim çünkü kullanabileceğimiz bir ilaç yok haliyle doktor evde kal dinlen dikkat et C vitamini al falan diyor o yüzden on gün sürdü on günün sonunda kendi kendime iyileştim işte