öncelikle çok geçmiş olsun bende gebelik sürecinden önce genetik test yaptırmıştım çıkması uzun sürüyor, boş gebelik yaşadım kürtaj oldum, geçmişte kardeşlerimde anomali durumu olduğu icin test yaptırmıştım zaten gözüm korkuyordu simdi daha da korkar oldum allah sağlıkla nasip etsin doğru zamanda, doktorum banada 1 ay sonra deneyebilirsin dedi ama şu an için kararsızım