Meryem345 Ben gebelikte kilo almayı kafama takmayacaktım taa ki doktorum dur artık diyene kadar. 32. Haftada diyet yapmamı önerdi bebiş önden gidiyor suyun da bi tık fazla dedi. Yani kilo almayı kafaya takıp üzülmemeli bence asla ama sağlık için dikkat etmekte fayda var.