Mucizeayla Sevgixx benim bildiğim acilma başlayınca suya koyup duaları okuyosun o ot acildikca rahim ağzı da açılıyor kolaylıkla o amaçla yapılıyor yani şuan yapmanız lazım sanki
Ruyagibi1 Sevgixx bir bardak ya da kase suya kök kısmı suya değecek şekilde bırakıyorsun o açıldıkça senin acilmanda kolay oluyor diyorlar denemedim bir şey diyemem ama yaparsan doğumdan sonra hemen sonra sudan çıkart kanaman çok olur demişlerdi
Rumeysaerd1 Sevgixx doğum başlamadan suya koyuyorsunuz meryem suresi okunur suya suyunuz geldikten sonra içiniz
Sevgixx BerivanLina 39 haftalık bugün alttan muayene yaptı 2 cm açılman var dedi nst de de sancı çıktı zaten
nurkaya_11 Sevgixx ben kullanmadım ama sancılar başladıktan sonra kullanılıyor heralde suya katiyorlar
Asu_moi Canım benim bildiğim,sancılar baslayınca suya koyuyosun meryem suresini okuyosun doğum biter bitmez birinin cıkarması gerek ama 🙏🏻
Sevgixx BerivanLina yarın sabaha yatış verdi gecede gelebilir dedi çok sancım yok refl sancısı gibi hiç doğuracağımı düşünmüyorum 😂