Kızlar merhaba dün çok şükür atlattım filmi. Tüpler açık çıktı. Ama damar yolu açıldıktan sonra benım tansiyonum 8e 5e düştü baya fenalaştım orada aç oldugum içinde oldu sanırım. anestezi almadan önce dinlendirdiler tekrar anestezi almaya gitmeden ölçtüler hala 8e5 anestezi yapacak olanlara söyleyin dediler orada söyledim ama tekrar ölçmediler. Ben zor uyanmısım işlem bittikten sonra. 10-15 dk sırf seslenmişler ailem duymus kapıdan. Dinlenmek için götürdükleri yerde kendıme geldim daha sonra. Boynum cok ağrıyor demiştim bizimkilere o zaman anlamadık ama eve geldiğimde boynumda cimciklenmiş gibi morarıklar var iki tarafımda tutuk. Sizce uyandırmak için yapmış olabilirler mi ?