efgoksen ben 21 yaşındayım 10 yaşındayken hatırlamıyorum bile dizimden ameliyat olmuştum götürdükleri odayı anlatıyım size benim girdiğim odada sedye vardı üst kısımda ise röntgen var yani siz röntgen ve sedyenin arasına yatıyorsunuz o sırada size bir kaç adet röntgen çekiyorlar , yaşınız ve kilonuz soruluyor damar yolu açılıyor doktor geldiğinde anestezi uzmanı ilacı veriyor damardan ilacı verirken ilacı boğazınızda hissedeceksiniz doktorum bu hissin gayet normal olduğunu söyledi kendimi iyi hissetmek için hep eşimi düşündüm geçirdiğimiz güzel günleri vs hatta narkozluyken hemşireye kocamdan sonra en çok seni seviyorum bile demişim yani gerçekten rüya gibi gelip geçiyor uyurken aklımda eşim vardı uyanınca da hep eşim vardı aklımda , narkoz verildikten sonrası uykuya geçiş ise en son kolumdan ilacı verirken derin bir nefes aldığımı hatırlıyorum gerisi yok bende uyandığımda odamdaydım