FB_15 Anneler ciğer geliştirici iğne yaptırıpta normal doğum yapan var mı ayrıca bu iğne erken doğuma neden olur mu
Mery6619 FB_15 normal doğumdan kastınız nedir normal haftasında mi demek istediniz? Erken doğuma sebep olmuyor erken doğum riski olan kişiye vuruluyorki olurda bebek erken doğarsa ciğerleri gelişsin küvezde daha az dursun diye.
_biranneadayi FB_15 o iğne doğuma sebep olmaz aksine hem sancıyı durdurmak için hem de olası bi doğumda ciğerlerinde sorun olmasın diye yapılır merak etmeyin tadını çıkarın. Kafanızda normal ya da sezeryan algısı olmasın. İkisi de eşit derece zor. İkisi de eşit derece kolay ☺️
Asi_07 FB_15 erken doğuma neden olmaz erken doğarsa solunum sıkıntısı olmasın diye yapılıyor ilk gebeliğimde 32 haftalıkken yapılmıştı eeken doğum riskim vardı çok şükür sorun yaşamadım 39 haftalıkken sezaryen doğum yaptım
FB_15 Mery6619 bi yerde okudum iğneden sonra bi kaç gün içinde doğum yaptıklarından bahsettiler iğneden olabilir mi diye kafam karıştı
Mery6619 FB_15 yok canım. Bana 30+32de 2+2seklinde yapıldı riskim var diye ama benim bebeğimin kalp atışları yükseldiği için 33+6da doğum yaptım. Yani farklı bi sebepten. Siz kac haftalık gebesiniz riskiniz nedir?
cLearQueen Erken doguma şoyle sebep olabilir, o ciger gelistirici igneler sekeri cok cok yükseltiyor eger annede gebelik sekeri yada normal sekeri varsa yaptiktan sonra kontrol altinda tutuyorlar cok cok yukselirse direkt sezaryene aliyorlar