3 defa kürtaj oldum ilkinde dış gebelikti ikincisinde kalbi durmustu üçüncü de ise kürtajı yapan doktor parça bırakmıştı zaten size narkoz verdikleri için bişey anlamıyorsunuz sonrasında ise bı ağrınız oluyor ama daha sonra geçiyor 10 gün kanamam oldu 1 saat filan hastanede kalıyorsunuz sonra taburcu ediyolar geçmiş olsun