Benimde tam 7 gün var. Test yaptım negatif ama belirtilerim yumurtlamadsn itibaren devam ediyor kasık ağrım ve belime saplanıyor bir şey sanki. Benim adet sancım hiç olmaz. Olsa da ilk gün . Biraz üzüldüm negatifti görünce ama hala ümitliyim. Genelde belirtilerle hamile olduğumu öğrendim hep