Baby-ES Haftam bitmek üzere ama özellikle akşam saatlerinde neredeyse karnım 2 katına çıkıyor çok şişiyorum. Gündüz giydiğim kıyafetler akşam olmuyor 🫠 Bu durumu yaşayanlar var mı? ve önerileriniz neler? Ne yapabilirim 🫠
gamzebngaa_dmr Baby-ES bizde 12+3 haftalık oldu aynısı oluyor akşam bi bakıyorum göbeğim çıkmış şişmiş sabah uyanınca yok nerde bu göbek diyorum 😂