Baby_B Baran3535_ suya limon salatalik atip icebilirsiniz Bitki cayi erken dönemde riskli Doktora danismalisiniz
Melike1001 Baran3535_ valla bende 9+3 teyim ama ödem için bol bol su içiyorum bitki çayını hiç düşünmedim ve bir çok çay maalesef düşüğe neden oluyormuş