_biranneadayi Kızlar ikiz çocuklar genetik mi oluyor? Ailesinde hiç olmayıp ikiz çocuğu olan var mı? Tüp bebeği kastetmiyorum. 🥰 Bir de hcgden mi anlaşılıyor kese görünene kadar anlaşılır mı?
can_su _biranneadayi Ailesinde olmayıp ikiz olma ihtimalide var tabiki😊 Birde beta ile anlaşılmıyor sonucu çok yüksek olup tek çocuğa hamile olan bir sürü kişi var😊 keseden net anlaşılır. Sağlıkla kucaginiza alın 😇💐
Melihaklc _biranneadayi valla genetik mi bilmiyorum ama benim babaannemin annesi ikizmis birde eşimin teyzesi ikizi hamile kalmış ama daha çok küçükken karnında düşük olmuş. Bende suan tek yumurta ikizine hamileyim ailede başka kimsede olmadı rabbim bize nasip etti elhamdülillah. Bilmiyorum genetikse bile bu kadar uzak akrabadan geçer mi o gen
Cosimaniehaus _biranneadayi eşimin ailesinde kimsede ikiz yok. Sadece görümcemin hep ikizleri oluyor. Görümcemin eşinin ailesinde de yokmuş. İki tane ikizleri var. Yeni doğum yaptı o da ikizdi ama birinin kalp atışı duyulmamıştı en baştan. 3 kere ikiz hamile kaldı yani :)
CeylanAk Ne benm ailemde nede eşimin ailesinde ikiz yok benim doğal yolla tek yumurta ikizlerim oldu betamda öyle yüksek değildi betayla alakası olduğunu düşünmüyorum
_biranneadayi CeylanAk vay be ne güzell. Allah güzel günlere büyütmeyi nasip etsin. Ben de ikiz istiyorum içten içe bakalım belli olur haftaya☺️
_biranneadayi Cosimaniehaus Allah Allah o neymiş öyle ya😀 maşallah maşallahhhh güzel günlere büyüsünler inşallah🥰
gzm_42 _biranneadayi eşimin tarafında hiç yok ikiz ama benim annemin tarafında var ikiz şuan bende tek yumurta ikizlerine hamileyim ikiz olduklarını duyunca bir şok geçirmiştim doğal yolla oldu bizim ikizler elhamdülillah . Bu arada beta da anlaşılmıyor canım ikiz gebelik