minigim__1  Kızlar başına böyle bişey gelen varmı hafif şişlik ve kızarıklık var resimde çok belli olmadı galiba
myangelson minigim__1 böcek veya sinek isirmis olabilir. Geçen benim de kolumu ısırdı birşey 2 yerden şişti kızardı sertti kaşınıyordu sonra geçti kendiliğinden