Mucizee80 bir devlet hastanesine gittim odaya 2 3 kişi alıyordu ama ultrason bölümünde ben varsam zaten oraya hiçbir hasta girmiyor sonuçta. Başka devlet hastanesine gittim orada tek hasta alıyordu ama yine yok almıyor eşi. Garip garip işler sanki eşimiz girse ne olacak. Bir de 3 4 hasta içeri girince hepsiyle birden mi ilgileniyor tek tek ilgileniyor niye oda doluyor ben anlamıyorum mantığım şaşıyor bazı konularda.