Bende inanılmaz bir baş ağrısı çektim . Üstelik ilk zamanlar şehir hastanesine gidiyordum . Bana parol kullanabileceğimi söylemediler. Bende kulaktan dolma söylemle kullanmak istemedim . Ama 20-22 . Haftadan sonra çok şükür geçmeye başladı . Çok zora kalmadıkça bence içmemeye çalış . Ama kendini de yıpratma , sakin ol ve bol bol kendine oku o zaman gerçekten geçiyor .