Eşimden bana influenza bulaşmış. Geçen hafta hastalanmıştı sadece öksürük halsizlikle ben de 4 gündür geçiriyorum dün acile gittik influenza b pozitif çıktı. Son 2 gündür ateşim 37.5 gece 38.5 a kadar çıktı parol aldım. Acil doktoru enfluvir yazdı ama kullanmak istemiyorum zaten doktoruna da sor dedi. Doktorumu aradım ameliyatta olduğu için henüz dönüş yapmadı. Influenza olan var mı kızlar gebelikte 😰 Gerçekten çok ağır geçiyor 🤧