Dnzg1 Kızlar hamileyken hasta olan var mı? Burnum acayip tıkalı ve açılmıyor. Boğazım da çok ağrıyoe. Ne önerirsiniz ? Bu durumu yaşayan bar mı
Songulcee Dnzg1 geçmiş olsun 🌷 soğuk algınlığı bende geçirmiştim 😐 ne yazık ki bol istirahat bol su bol meyve ve uyumaktan başka bir şey yapamamıştım doktorum çok kötü olursam günde 3 defa parol içebileceğimi söylemişti
Merve-metin Dnzg1 çok geçmiş olsun hala gripliyim atlatamadım ama maalesef ilaç kullanılmıyor hamileyken bol su bol c vitamini ve meyve bol dinlenmeyle geçer başka türlü zor bide ben çaya limon sıkıp içiyorum boğazlarımı yumuşatsın diye
yigitmom_ Dnzg1 Aynı durumdayiz canım havalar bir kereden soğudu üşüttük sanırım. Ay birde haftaya cuma 37+0 haftalık iken doğumum olacak 🫤 Bol sıcak içecekler içmeye çalış. Bol sarımsaklı soğanlı çorba tüket. Bunları yapıyorum ben
gaydirigubbakcemilem Dnzg1 nebülizatörle hava verebilirsin kendine. Onun dışında ben sterimar kullanıyorum burnum için. Tuzlu suyla gargara yap boğazın için bana doktorum günde bir redoxon içebilirsin dedi o da zindelik veriyor
SevilAtabey Ben aynı durumdayım şu an 🤧 doğal şeylerle toparlamaya çalışıyorum bal-zencefil-limonlu ılık su içiyorum mesela, nane limon falan bir de boğazıma bitkisel bir sprey aldım çocuklarda da kullanılabilen onu kullandım 🙈
Gamzeli_03 Dnzg1 çok çektim çok hamilelik de hiç olmadığım kadar grip nezle hatta ağır olanları bile geçti zaten parol dışında ilaç yok içmesin günde bir bardak nane limon içebilirsiniz fazlası zararlı içine çay kaşığı ucu ile karabiber atıp enerji içeceği varya şişe içinde olan ona tuzlu su yaptım bir tarafım dan sıkınca diğer taraf dan çıkıyordu o çok rahatlatıcı oldu burun spreyi de çok zararlı sakın kullanma kuş burnu çayı iç hatta tanesini de c vitamini deposu yiyebilirsin belli bir süre devam ediyor maalesef hamilelikte bağışıklık düşüyor ya birde çok zor oluyor yakaya damlatılan mentollü damla vardı eczane den bulabilirsin oda burnu açar geçmiş olsun cnm doğuma gitmeden bir ay kadar önce de hasta oldum öyle kötü idim öksürük de vardı sezeryan oldum ödüm patlardi öksürük geldiği zaman 😭🤦🏻♀️
Dnzg1 Gamzeli_03 çok teşekkür ederim canım c vitamini gerçekten beni ayağa kaldırdı. Sürekli limon portakal yedim