Cansu-2600 Bugün itibariyle 36. Haftaya başladık bakalım beni neler bekliyor heyecanlıyım henüz korku sarmadı içimi ilk gebeliğim neyle karşı karşıya kalacagimi bilmediğim için korkumda yok daha siz neler yapıyorsunuz benimle aynı günleri sayan varmı ?
Sedagoktugg54 Cansu-2600 Bende 36 haftalığım geçen gün nişanım geldi ufak ufak kasılmalarım var ilk oğlum 37 haftalık doğdu bunuda erken bekliyoruz hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla doğsunlar inşallah
FB_15 Cansu-2600 bende 36 haftadayım ilk bebeğim 39 da doğdu bende mesela hiç nişan su gelmedi gündüz doktor muayenesinde bile sıfır açıklık nst de hiç sancı yok ama gece bianda ağrı ile doğurdum o yüzden hiç kafaya takma akışına bırak ne zaman gelecekleri hiç belli olmuyor herkez nişan su gelecek diye bişey yok yani bende gelmedi
perihankrkya Cansu-2600 36+3um bende ☺️dogumuma 15gun kaldi heyecan korku var ama sanki erken gelecekmis hissi var icimde
Cansu-2600 Sedagoktugg54 Yaaaa öylemi benim henüz nişan yada su tarzı hiç bişeyim gelmedi ve çok tecrübesizim internetten burdan yada yakın çevremden aldığım bilgilerle ilerliyorum. Nişan gelmesini illaki farkederiz dimi benim normal beyaz şeffaf akıntım oluyor nişan kanlı pembemsi bı mukusmus diye okudum hep. Bu bebeğinizde mi erkek? Bende erkek bebek bekliyorum etraftan hep erkekler geç gelir diye duydum kimisi 41-42 haftadan bahsetti 😏 Sağlıkla sihhatle kolay bı dogumunuz olur inşallah 💕
Lavin___ Biz de bu hafta kavun büyüklüğündeyiz aynı😊 doğum heyecanı içindeyim sürekli düşünüyorum ya nstde sancım çıktı 30larda bakalım haftaya da çıkacak mı merak ediyorum 😊
Cansu-2600 Lavin___ Ben daha hiç nstye girmedim çoğu kişide 32de girdiğini duydum çok ilgincime gitti cumartesi günü doktor kontrolüm var o zaman girerim heralde. Nst sancısı haricinde başka belirtiniz varmı ? Sancı çıkınca ne yapiyolar normal devam yatış falan yok dimi
Eyseca Bugün itibariyle 36 hafta olan bende varım:) 5gundur hastanede yatıyorum ne yazikki, bebeğim toplanıp duruyordu sürekli sancı çıkıyor nstde bakalım ne olacak bekliyoruz sağlıkla vaktinde gelsin bebişlerimiz :)
Cansu-2600 Eyseca Hastanede yatmak insanı stresede sokabilir yani inşallah sizde bebeğinizde kolaylıkla bı doğum gerçekleştiriniz sağlıkla kucağınıza alırsınız 💕
Sedagoktugg54 Cansu-2600 Evet canım nişan gelince yada su gelince illaki anlıyosun önce pembe akıntı ardından kahverengi akıntım oldu 2 cm açıklığım var. Aslında bebekler ne zaman gelmek istiyosa o zaman geliyor bu bebeğimde erkek erken gelmelerini anlamıyorum özellikle de bişey yapmıyorum ama geliyolar 😊 sağ salim kavuşalım inşallah ❤️
Lavin___ Cansu-2600 ya beni de 36ya kadar nstye sokmadı doktorum nedense. Nst sancısı dışında ben de hissediyorum ara ara adet sancısı oluyor özellikle nstden önce daha fazla olmuştu şimdi 3-4 gündür pek yok açıkçası. Ama arada bebek bir anda aşağı ağrılı baskı yapıyor acaba diyorum doğum kanalına mı girmeye çalışıyor.. başka da bir belirtim yok şimdilik sancım çıktı doktor normal dedi yatış falan yok ama o sancının şiddetne göre değişiyor sanırım
Cansu-2600 Sedagoktugg54 2 cmlik aciklikta ağrınız falan oluyomu peki. Yani açıkçası ben artık yeter moduna girdim o yüzden gelsin istiyorum ama bı yandanda vaktinde gelsin cansu saçmalama diyorum. Büyük konuşmak istemiyorum ama sanki taşımak bakmasindan daha zormuş gibi geliyor 😁😁
Sedagoktugg54 Cansu-2600 Açıklık sancı yapmıyor 😊 evet ya hamilelik daha zor doğsa da uykusuz kalsam diyorum bende bazen 😊
Cansu-2600 Sedagoktugg54 Yani cidden ben de öyle düşünüyorum hatta yanlış mı düşünüyorum diye kendimi de sorguladım çok 😁
Cansu-2600 Lavin___ Benim de böyle adet sancısı gibi sancı oluyor belim falan ağrıyor bazen hatta şu an bile böyle karnım ağrıyor ama dayanamayacak gibi değil yani. Dediğiniz gibi yürürken vajinama bazen o kadar baskı yapıyor ki durup böyle bir nefeslenme ihtiyacı duyuyorum bazen böyle sanki affedersiniz ama bıçak sokuyorlarmış gibi oluyor onun dışında benim de bir sıkıntım şikayetim yok cumartesi günü gideceğiz doktora o zaman konuşacağız doğumu bakalım hayırlısıyla inşallah hepimize güzel sağlıklı sıhhatli doğumlar nasip etsin Allah
Cansu-2600 FB_15 Kendimi hepsini hazırlıyorum vallahi yeter ki bebek iyi olsun ben iyi olayım gerisi önemli değil diyorum Allah hepimize kolay bir dogum nasip etsin inşallah