Elizveannesi Flomrhlm yenidoğan aparatı var ve ergonomik yapıya sahipse 20. Günden itibaren kullanılıyor diye biliyorum. Diğer türlü ben 2. Aydan sonra kullandım ilk bebeğimde. Hayat kurtarıcı bişey👌