Herkese merhabalar bir şey danışmak istiyorum. Az önce sağlık ocağından aradılar, şu an 14.haftadayım “sağlık ocağına gelmeniz gerekiyor hemoglobin için kan verilmesi lazım.” denildi ama ben zaten özel takipli olup testleri özelde doktor önerdikçe yaptırıyorum. Gitmeme gerek var mı, hem özele hem sağlık ocağına mı gidiliyor? İlk gebeliğim ailemden uzak bir ilçede olduğum için bilemiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim🌺