Rabiii evet ben normalde özel takipliyim ama devlette yaptırdım şeker yüklemesini ekstra ücret vermiyim diye. İlk 50lik içecek içtim sonucum sınırda 137 çıktı. Tekrar 100lük yapıcaz dediler ki asistan vardı o sırada sonucu gösterdiğimde güvenmedim kendi doktoruma gittim gerek yok parmaktan açlık tokluk ölç bir süre dedi. Bir de abarttığın tatlı bişeyler yediğin günlerde ayrı olarak yine ölç dedi. Genel olarak normal çıkıyor şuan şekerim. Sadece mesela dışarıda Fast food yediğim de çok yüksek çıktı. Annemlere gittiğimde onda yiyince çok çıkıyor kalabalık sofra çok çeşit olunca😄ama kendim hazırlayıp ekmek patates gibi yiyecekleri yemeyince hep normal. Sonucu atınca ölçmeye devam et yediklerine dikkat et dedi