Günaydın kızlarım size bi konu hakkında bilgi alıcaktım başına gelen vardır mutlaka. Ben temmuzda düşük yaptım 2 defa adet gördüm çok şükür düzenli devam etti doktorum bana folık asıtı kullanmaya devam et dedi her gebelıkten 3 ay once kullanmak gerekıyomuş zaten bende bırakmadım devam ettim hem hamıleyken 2 ay ıctım hemde dusukten sonra 2 aydır içiyorum yani toplam 4 aydır içiyorum. Suan psıkoljımı toplayamadım daha korunuyoruz yani ben 2-3 defa adet göriyim kendımı toparlayım sonra denemek istiyoruz Rabbım nasıp ederse 🤲🏻 ama bu folık asiti kullanmamamın sakıncası varmı onu bilemedim yani şuan deneme yapmadıgımız icin sadece cocuk denerkenmi kullanmak lazım ?