Merhaba dünde post açmıştım bugün 37+1 hamileyim dün kontrolde sancılarım çıktı nstde ben de hissediyordum zaten 1 cm de açıklık varmış dün bütün gün sürekli durup devam eden sancılarım oldu sonra gece geçti uyandım hala yok sancı olması için hareketle desteklemem mi lazım yoksa beklemeli miyim?