Mucize19 Kızlar sizce cinsiyeti ne bebişimin. Benim için en önemli olan sağlıklı doğması ama yine de insan merak ediyor işte 🥰
Mucize19 Melodimm ilk defa paylaşım yapıyorum şimdi paylaştım yorumlara buraya fotoğraf atmayı yeni öğreniyorum. Teşekkür ederim 🥰
Mucize19 😃Kimseden daha kız diyen olmadı peki nasıl anlıyorsunuz kız erkek olduğunu meram ediyorum ay
Mucize19 Rose1995- evet bulundu rüyamda da daha önce 2 kez gördüm. Doktorun dediği cinsiyetle rüyamdaki cinsiyet aynıydı canım
Mucize19 Ayaz_Aybars_mom Ayaz_Aybars_mom 16. Haftada o zaman tekrar gitmem doğru olur. Folik asit ne zamana kadar kullanıyoruz acaba? Doktora sormayı unuttum
Ayaz_Aybars_mom Mucize19 zaten 16 da kesinlesiyor eger kesin solemesse detaylida belli oluyor canim folik asitide 12.haftada kesiyor genelde doktorlar ama duruma gorede bazen uzayabiliyor dogrusunu doktorun söler bence
Mucize19 Rose1995- Amin inşallah canım Rabbim herkesin gönlüne göre versin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲
Mucize19 Rose1995- yüksek ihtimal kız dedi doktorum. Rüyamda da kız görmüştüm anne diyordu 2 kez gördüm rüyamda. Rabbim sağlık versin sağlıkla doğsun büyüsün yeter bana