Kalbimde stres yaparak, büyük bi ihtimal süt hormonlarını çalıştırdın, doktor bana kafandan at atmadığın sürece gebelik yaşayamazsın demisti. Ne kadar sakin kalsakta ister istemez takiliyor. Seni cok iyi anlıyorum. Hakkinda hayirlisini rabbim kolaylikla nasip etsin 😊