Bebeğimin ilk kiyafetlerini 34.haftada bu ikisiyle yikadim. Yumuşatıcıyi neredeyse koymadim diyebilecegim kadar cok az miktarda koydum. Ilk yikama diye o da. Sonrasinda bebegimin dogumundan itibaren gunluk yikanan camasirlarina koymayacagim. Ilk yikamaya koyma sebebim de camasirlar hic yikanmadigi icin yikandiktan sonra sert olmasini istemedim acikcasi olur muydu bilmiyorum da. Disarida 2 gun hava aldirarak kuruttum utuden once de 1 gun bekledi sonra utuledim.
Bunu yaptiktan sonra bir yaziya denk geldim bu sefer de icime de sinmedi gibi oldu. Aslinda baya havalandirdim ve bebegimin giymesine kadar da baya zaman gecmis olacak ama ne yapsam bilemedim tekrar mi yikayayim acaba ne dusunuyosunuz