Kızlar ilk gebeligimde alt ast yuksekliginden safra kesemde kristal tespit ettiler şimdi ikinciye hamileyim 5+4 haftalik 1 hafta önce tahlil yaptirdim alt 17 ast 19 cikmis dün verdiğim tahlilde alt 34 ast 26 yukselme olmuş yani normalmi yoksa sıkıntı yasarmiyim